ماس اون لاين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ماس اون لاين

منورين يا معلميين ... زمن الل والل راح خلاص دلوقتي بقي فيه منتدي ماس خلاص

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سؤال محير عقلى

nemoo
Admin
عزو باشا
nour3ieny
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
nour3ieny

nour3ieny

انثى

سؤال محير عقلى Empty
مُساهمةموضوع: سؤال محير عقلى   سؤال محير عقلى Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 15, 2007 5:34 pm

[size=18]
قبل كل حاجة وقبل ما اقول اى حاجة
ازيكوا ؟؟؟؟؟؟؟
عاملين اية من غيرى اكيد اكيد احسن مش كدة؟؟؟؟
اقولكوا على الموضوع بقى
اكيد ياجماعة اقدر اقول ان كل واحد فينا لية ضمير بيأنبة لو عمل حاجة غلط او لو كان فى فرصة قدامة وكانت فرصة كبيرة بالنسبالة وراحت من ايدة بسببة اكيد ضميرك هيأنبك وهيقولك بس لو كنت عملت كذا كان زمان كذا حصل مش كدة ولا اية اكيد كل الناس زىّ مش انا بس اللى كدة
او ممكن تكون عملت حاجة غلط وتعترف لنفسك انك كنت غلط او تعترف للى حواليك انك كنت غلطان بردة يفضلوا يوبخوك ويجرحوك بالكلام وميعرفوش ان كل الكلام دة بينزل عليك كانة سكينة بتقطع فيك ومفيش فايدة هما شايفين انك غلط بردة بعد ما اعترفت بالغلط لنفسك مع انة من رأيى ان كفاية اووووى ان الواحد يعترف لنفسة بالغلط او ان ضميرة بأنبة بس نعمل اية فى الناس بقى ؟؟؟ مش عارفة نقدر نمحى من زاكرة الناس الغلط اللى حصل دة ازاى او ممكن الواحد يعيش مرتاح ازاى والناس بتأنبة او لسة ضميرة بيأنبة لحد النهاردة من حاجة حصلت لة من سنتين تلاتة
عايزة اعرف ازاى الواحد يمحى الغلط من جواة او من زاكرة الناس ويبدأ من جديد؟؟؟؟؟؟
[/size]
عزو باشا

ذكر

سؤال محير عقلى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال محير عقلى   سؤال محير عقلى Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 16, 2007 1:12 am

اولا/ حب الناس تحبك
ثانيا/ نعيد حساباتنا ونصلح الغلط
ثالثا والاهم/مش مهم اكون مرتاح وبس المهم الغير يكون مرتاح ومش زعلان منى
يا رب يكون وصل اللى فى دماغى
nour3ieny

nour3ieny

انثى

سؤال محير عقلى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال محير عقلى   سؤال محير عقلى Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 16, 2007 5:31 pm

بس فى ناس مهما تعمل عشان تصلح من نفسك مبتقدرش اللى انت بتعملة وزى ما قلت انا مبيهتموش باعترافك بغلطك ومهما عملت مبيغفرولكش الغلط دة بس دا قصدى تعمل اية فى الحالة دى؟؟؟
Admin
Admin
Admin

ذكر

سؤال محير عقلى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال محير عقلى   سؤال محير عقلى Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 16, 2007 5:47 pm

ممكن انا اقول اولا حاجه جميله جدا ان الواحد يعترف بالغط سواء بكلامه مع نفسه او بالكتابه
او مع صاحبه
المهم ان الغلط الى هو اعترف بيه دا لازم يغيروا ما يحصلشى تانى ويكون اتعلم منه
اقولك حاجه يا ن
سيبك من الناس لو هاتغلطى ما تخافيش منهم
لانك هاتخافى من ربنا مش من الناس
https://mass.yoo7.com
nour3ieny

nour3ieny

انثى

سؤال محير عقلى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال محير عقلى   سؤال محير عقلى Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 16, 2007 5:53 pm

بس احنا فى مجتمع مبيسمحشى بكدة انا عمرى ما كنت بخاف من الناس وكلامها بس فى مواقف ومواقف
nemoo

nemoo

ذكر

سؤال محير عقلى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال محير عقلى   سؤال محير عقلى Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 16, 2007 7:04 pm

????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nour3ieny

nour3ieny

انثى

سؤال محير عقلى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال محير عقلى   سؤال محير عقلى Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 16, 2007 8:38 pm

انتوا مش فاهمينى ولا اية يا جماعة اللى عايز يستفسر عن حاجة يقول وانا افهمة
nemoo

nemoo

ذكر

سؤال محير عقلى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال محير عقلى   سؤال محير عقلى Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 17, 2007 6:17 pm

ليست لا فست ماى بيبى
habiba

انثى

سؤال محير عقلى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال محير عقلى   سؤال محير عقلى Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 17, 2007 6:59 pm

رئى انك تفضفضى اوعى تسيبى الى بتحبيه سلاممممم
leprofmo7ammed

leprofmo7ammed

ذكر

سؤال محير عقلى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال محير عقلى   سؤال محير عقلى Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 19, 2007 8:57 pm

خير الكلام ما قل ودل
sahar

sahar

انثى

سؤال محير عقلى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال محير عقلى   سؤال محير عقلى Icon_minitimeالإثنين يونيو 23, 2008 6:45 pm

انا فاهمة الكلام اللى انتى كتباه جدا لانى قابلت ناس فعلا من النوعيه دى كل همهم فى الدنيا انهم ينقضوا ويعايرو اللى قدامهم مع انهم بيغلطو لان مفيش حد معصوم من الغلط الناس دول بيبقوا مرضى ميتعملش برأيهم وعايزة اقولك حاجه مهمه ان مش كل الناس نخاف على صورتنا قدامهم واللى بيتوب من الغلط بجد ربنا بينسيه وينسى الناس غلطه ده .
sahar

sahar

انثى

سؤال محير عقلى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال محير عقلى   سؤال محير عقلى Icon_minitimeالإثنين يونيو 23, 2008 6:47 pm

انا فاهمة الكلام اللى انتى كتباه جدا لانى قابلت ناس فعلا من النوعيه دى كل همهم فى الدنيا انهم ينقضوا ويعايرو اللى قدامهم مع انهم بيغلطو لان مفيش حد معصوم من الغلط الناس دول بيبقوا مرضى ميتعملش برأيهم وعايزة اقولك حاجه مهمه ان مش كل الناس نخاف على صورتنا قدامهم واللى بيتوب من الغلط بجد ربنا بينسيه وينسى الناس غلطه ده .
صمتى لغتى

صمتى لغتى

انثى

سؤال محير عقلى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال محير عقلى   سؤال محير عقلى Icon_minitimeالأحد يناير 23, 2011 10:14 pm

اقللك على حاجة ريحى دماغك واشترى دماغك انتى وسيبى اللى يتكلم يتكلم هم فى الاخر هايزهقوا بس اهم حاجة انك ماتبينيش ضعفك او انك متضايقة من الموضوع دا

وهم مع مرور الوقت هاينسوا ولو افتكروا ولقوا ان الموضوع دا بقى مش بيضايقك هايسكتوا ومش يتكلموا

بس اهم حاجة بجد راحتك انتى وراحة اعصابك انتى سيبك من الكل (حبى نفسك)

تحياتى ليكى وتقبلى مرورى وياريت يكون كلامى ما ارعجكيش

سؤال محير عقلى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سؤال عن حبة
» سؤال جاد جدا محتاج ارائ اختى فى الله هل انتى محترمه؟؟؟؟؟؟؟