ماس اون لاين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ماس اون لاين

منورين يا معلميين ... زمن الل والل راح خلاص دلوقتي بقي فيه منتدي ماس خلاص

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحب الاول

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
nour3ieny

nour3ieny

انثى

الحب الاول Empty
مُساهمةموضوع: الحب الاول   الحب الاول Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 17, 2007 7:47 pm

طبعا فى مننا الى مكانشى محظوظ انة يقابل الحب الاول لية او اى حب على السواء وفى مننا اللى كان محظوظ وقابلة والحب طبعا فية اللى انتهى بنهاية سعيدة وفى اللى انتهى بنهاية مؤلمة بس النهاية دى بتتوقف على صدق الطرفين مع بعض ودى حاجة مبقتش مضمونة اليومين دول ودى مبترجعش للعقل بس ممكن يكون احد الطرفين بيمر بظروف خلتة يحتاج لاى حد يحبةويقف جمبة وممكن يكون الواحد دة عايز شخصية معينة فى دماغة وبعد ماترتبط بحد شدك لية اوى وانبهرت بية يطلع الاخر مش هو دة اللى انت كان نفسك تكمل معاة يعنى سعات اشخاص مبتبقاش قاصدة انها تجرح اللى قدامها او تضحك عليها بس احسن دوا للموضوع دة انك متستمرش فية عشان متبقاش قاصد بجد انك تجرح اللى قدامك وفى اسباب بقى بترجع للعقل ان الواحد يبقى متعمد انة يرتبط باى شخص عشان يجرحة وخلاص بس على فكرة النوعية دى عمرها ما بتحس بحلاوة الحب اوعمرها ما بتقابل فى حياتها الحب الصادق لانها كل اللى بيبقى شاغل قلبها الجرح بس والحب والجرح عمرهم ما يجتمعوا فى قلب واحد وفى نوعية متفرعة من النوعية التانيةاللى هى ان الشخص يرتبط بحد عشان شكلة اومظهرة او الاستايل الجميل اللى بيبهر الناس اللى حوالية وفى الاخر لو اتغير استايل او شكل اوالمظهر للشخص دة يكون عقابة الجرح وفى نوع اكثر جرحا للاشخاص بقى اللى هو اية ان الواحد بيتراهن مع الاصدقاء على انة يحبب الشخص كذا فية وبعد مايحبة يسيبة باكبر جرح ممكن اى شخص ينجرح بية وكان كل ذمبة انة حب الشخص دة ووثق فية دى الحاجات الى بتسبب الجرح لاى شخص وفى ناس تانية تقوللك حاجة غريبة اوى بتقول اية بقى ان اللى يحب مرة ميحبش تانى بس دة غلط على الاقل فى رايى انا لان انا مؤمنة بان اللى يحب مرة مفيش مانع انة يحب تانى بل بالعكس ممكن فى المرة التانية دى يقابل الشخص اللى فضل عمرة يحلم بية لان انت ممكن فى المرة الاولى ممكن تكون فاكر انك حبيت وانت محبتش اصلا واكيد فى المرة التانية دى تكون قدرت تفرق بين اللى بيضحك عليك وبين اللى بيحبك بجد بس اللى انا عايزاة من كل اللى يقرا رسالتى دى انة ميستسلمش للياس اللى هو بينهى الحب فى قلوبنا
leprofmo7ammed

leprofmo7ammed

ذكر

الحب الاول Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب الاول   الحب الاول Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 19, 2007 9:26 pm

ميرسى بالكووووووووووووووووووم

الحب الاول
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مفهوم جديد عن الحب
» ما هو الحب وماذا يعنى
» الحب الآول يظهر من جديد
» خواطر فى الحب
» لعبه الصراحه فى الحب